.

Mamselamsen

torsdag, november 10, 2005

Medan jag mumlar mitt mantra och sippar på ett glas rött, kollar jag på La Dolce Vita.

Där vimlar det idag av en massa superblekta fejk-blondiner, som kallar sig Glamourmodeller. OCH det är inte bara håret som är fejk... till skillnad från vad vissa tror om Lena Philipsson. Dessa damer/flickor lanseras alltså som Glamourmodeller. Vilket betyder att visa sig och tuttarna med så minimal beklädning som möjligt. Fenomenet finns... oavsett vad jag tycker om det. Det enda jag hoppas, är att dessa tjejer tjänar en MASSA pengar och inte blir utnyttjade under falska förespeglingar om framtiden.

Men de lever upp till ett av marknadföringens grunder: "Om jag syns, så finns jag".

O ja, syns det gör dom. Gigantiska bröst (om än i plast) och sönderblekt hår... ja, dom syns!

Over and out/Mamselamsen

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Bla bla och bullshit! "Dom" har inte sett The Aladåbs,, ÄN!

8:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ok ok ok .... men jag har ju kort hår och bara lite slingor. Tuttarna? Långa!

9:05 em  
Anonymous Anonym tycker...

*gapskrattar*, hos mej är det tvärtom, långt hår och slingor till tuttar!

9:33 em  
Blogger Batbut tycker...

det silikon som finns i detta hem är i akvariet. Inte för att göra det större utan för att hålla tätt. Har vi gjort fel då? Här är det kort överallt, korta tuttar och kort hår. Det som slingrar sig är stortrollet när han letar ursäkter

9:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tuttar som slingor? Skulle jag vilja se!

9:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ahhhh.... vi har silikon längs diskbänken!

9:45 em  
Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Ska det inte vara "om min bröst syns finns jag"?

10:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jo... men det verkar krävas platinablont hår också

10:36 em  
Blogger Humlan tycker...

Får väl hoppas att dom inte ångrar sig när dom blir äldre, varken för det dom har satt in i kroppen eller för de bilder som lär finnas kvar...

11:16 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka