.

Mamselamsen

måndag, november 30, 2009

Startskottet går idag.

Operation julklappar!

Jag har i princip allt klart för mig... och nu ska de bara fixas hem hit. Vissa bärs hem av mig och andra bärs hem av "postgubben".

Jag har fjorton dagar på mig, för till Lucia ska alla planerade julklappar ligga i en liten hög här hemma... fix klara... och sen kan jag bara ta det lugnt och njuta av den kommande julen. Fixa lite, baka lite, trilla köttbullar och dekorera mera!
Deg
Stephan ska fortsätta med utomhusdekorationerna idag... det blev ju inte riktigt klart igår. På tisdag, när vi har rena fönster, ska alla Adventsdekorationerna upp. Himmel.... vårt hem har aldrig att ha varit "kitchigare" än det kommer att bli i år. Om folk som går förbi tycker att det är mycket i fönsterna redan... borde ta en runda om några dagar. Hahaha... tornfönstret säger jag bara... TACKY!

Nä, nu ska jag göra mig i ordning innan det bär av till storstaden Kalmar.

Over and out/Mamselamsen