.

Mamselamsen

måndag, oktober 12, 2009

Okokokok.... jag lägger väl upp ett foto på mig...

... när jag precis håller på att avsluta mitt tal.... och har rullat ut den långa rullen med ihopklistrade papper, där jag erbjöd alla giftassugna min hjälp med länkar till olika bröllopssidor på Internet... som jag fått mig tillskickat det sista halvåret. Det var cirka elva A-4:or
Talare
Fotot är taget av syrran... förståss.

Men ingen var sugen... och jag fattar ingenting.

Men vi gjorde Karl riktigt glad iallafall.... han har varit mobbad.... p.g.a. detta inlägget på deras bröllopsblogg . Stephan och jag visste att Karl jättegärna ville ha slipsnål... han riktigt längtade efter det... men fick inte. Så vi gav honom en hel juvelerarask... alldeles full med olika slipsnålar. Det var en från AIK... det var en som kom från någon ölfirma.... och en jättefin... korslagda bestick från en matgrossist.... och så några till. Och gissa om han blev glad.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous T ss tycker...

Hahaha ... naturligtvis har jag foto på dom!!!
/Fotohuliganen T ss

7:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Har jag det?

7:23 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka