.

Mamselamsen

onsdag, oktober 07, 2009

Träning pågår.

Att gå i högklackade skor. Har ju inte gått i högre äm sneakers det senaste året. En sak är säker... det är smärtsamt att gå på tå.
Br2
Ja... tränar i tjockstrumpor. Skorna hinner kanske töja ut sig lite.

För säkerhet skull tar jag med mig mina "pluttskor"... med en klack på 5 mm. De åker nog på framåt kvällen... för efter en masssa bubbel och vin, märker nog ingen att jag huxflux är tio centimeter kortare.
Br3

Men.... fortsatt träning.... tar ännu ett par varv runt lägenheten.

Over nad out/Mamselamsen

8 Kommentarer:

Blogger Lillasyster tycker...

vill man va fin får man lida pin *s*

snygga är de iaf dina klackisar

2:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack... och snyggare blir de nog utan raggsoackar.

3:12 em  
Blogger We are paying it forward tycker...

Glöm inte skaffa sådana där "Party Feet"-inlägg, om du inte redan gjort det. Annars känns det som att det brinner under trampdynorna, efter ett tag...

5:55 em  
Anonymous T ss tycker...

Whisky eller Cognac mot en liten förkylning. Jag hittade RENAULT COGNAC i vårt lilla spritförråd i allmogekistan. Tar en hutt. Tror du det hjälper?
/T ss

6:00 em  
Anonymous T ss tycker...

Ha ha ... örtmainerade vitlöksklyftor, honung och en hutt cognac gör nog susen. Känns redan bättre.
/T ss

6:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Magdalena: Köper det i Stockholm... om jag kommer ihåg.

Tss: Vá var det jag sa? :-) Konjak hjälper alltid.

7:03 em  
Blogger dyermaker tycker...

Lagom avledande utmaning, för en med värkande tår... ;)
http://welldyermaker.blogspot.com/2009/10/i-vilken-var-hjaltinna-tar-upp-en.html

7:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jösses. tar tag i detta efter bröllopet.

8:36 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka