.

Mamselamsen

söndag, oktober 04, 2009

Jag håller på med den nya Prolister på Tradera.... UPPDATERAD!

... och jag håller på att bli vansinnig! På Tradera säger de att allt kommer att bli så bra... så bra. Det enda jag märker är att jag inte längre kan kopiera in text... jag kan inte duplicera en annons och sedan ändra texten... det är bara... oerhört rörigt.

Blev vansinnig när allt jag skrivit in... helt plötsligt bara försvann.
Prolister
Nu ska jag gå ut i stormen på balkongen och röka 14 cigaretter... på en gång.

Over and out/Mamselamsen


Uppdaterad.
Först svor jag åt datorn... sen svor jag på Tradera... sen svor jag på Prolister... tror jag svor lite på Stephan också. Därefter gick jag ut i stormen och rökte som f*n.... sen fattade jag precis hur man gjorde. Det är nog inte så dumt trots allt... bara man läser innantill.