.

Mamselamsen

onsdag, september 16, 2009

Har gett upp "Bröllopskjolen".

Det fattas fortfarande 6 centimeter i midjan.... och det hinns inte fixas till den 10:e oktober... inte ens med min fenomenala magtryckare. Så idag kör jag till Kosta outlet. Någonstans på alla dessa "miljoner" kvadratmeter affärsyta borde det finnas något bröllopsfint för mig. Något som är i min storlek och inte i den storleken som jag i min fantasi önskade att det var.

Så min svajjiga kjol i tjock crepe... storlek pytteliten... får hänga i garderoben och invänta ett mirakel på hurtbulle- och dietfronten.
Kjol

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Sofie tycker...

Been there done that. Jag har en garderob full av fòr smà klàder. Och ett fàtal plagg som passar. P.g.a. medicinering har jag gàtt upp ett kilo i veckan de senaste fem veckorna. EFTER att jag bòrjade àta mycket hàlsosamt. Kul. Men SNAAAART ska jag nog komma i alla de dàr klàderna...snart snart. Skàl fòr oss! *klingkling*

7:52 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*klingkling* Fast just nu är det kaffe som gäller

8:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka