.

Mamselamsen

tisdag, september 15, 2009

Fru Anka misshandlade Herr Anka.

Hahaha.... så rätt jag hade i inlägget strax nedanför.... där jag skrev att Fru Anka i "Svenska Hollywoodfruar", var ett huskors där ingen hade något att sätta emot... inte ens hennes man Paul Anka. Hittade en artikel.

"Hon slog honom blodig".
Fru Anka2
Faksimil

Och här är "Poliskortet".
Fru Anka
Faksimil

Detta gjorde min dag.... jösses, vilken människokännare jag måste vara. Sen kan man ju förståss bli seriös och undra om hon även slår sina barn.... men så långt sträcker jag mig inte idag... för nu ska jag suga på denna karamellen och försöka komma i kläderna före tolv.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hon ser rätt le ut!
/T ss

11:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, bara kolla på de tomma ögonen.

12:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka