.

Mamselamsen

lördag, april 25, 2009

Mia och Thor landar i Sverige idag!

Öppna skumpan!

Nu blåser jag ut det ständigt lysande kvällsljuset.


Och det är väl själva den att jag alltid ska vara så lättrörd. F*n!

Nu är de snart här... i Sverige..... Halleluja! Men det är nog ganska långt kvar innan de kan få riktig lugn och ro.... från Ni vet vem. Saker har varit mer dramatiska än någon överhuvudtaget kan tänka sig... ofattbart mycket mer... innan de kom iväg från Guatemala... men det får Mia själv berätta om. Jag pratade med Mia igår kväll.... Thor fick inte ens med sig skor på fötterna. Men nu är de snart här... det är det viktigaste... och de har med sig, det de går och står i..... och inget annat.

Ja, Herre Gud vilken jäkla resa det har varit för Mia och Thor.

Den här målbilden har vi Mom Detectives haft under ett par dagar. Ett "fenomenalt" montage som Jessica gjorde till oss.... bara så att vi mentalt skulle kunna förbereda oss. :-)

11 Kommentarer:

Anonymous Matildas fikarum tycker...

Skål! Här rinner glädjetårarna. Ja, jag vet inte vad jag ska säga, det är så underbart att de är hemma i Sverige nu. Vilket jobb ni gjort, helt ofantligt och mindblowing! Nu ska jag snörvla i mig lite kaffe.

12:41 em  
Blogger Lisa tycker...

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!
Tror jag skiter i skumpan,har nog lite sprit hemma.......
Kan fortfarande inte tro att det är sant,inlägget vi alla har väntat på - DOM KOMMER HEM IDAG!

PS:förstår ff inte varför inte A greps på plats i Guatemala när Interpol var där.Kanske kan vi få en förklaring så småningom....

12:56 em  
Anonymous Nina tycker...

ofattbart fantastiskt! Härliga nyheter. Har följt med det här sedan jag först läste om det på din blogg. Ska dricka ett glas vitt vin och skåla. Nyheten ger hopp till alla om att det faktiskt finns härliga HAPPY ENDINGS! Målbilden var genial.

1:05 em  
Blogger e tycker...

Tårarna bara sprutar. Vilken lycka att de snart är här. Ge dem en stor välkommnahem kram. Hoppas de får ett lugnt liv nu.

1:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

SKÅL!!!! Jag har också korkat upp skumpan!
Väntar med spänning på att Millan ska mobilblogga från Arlanda.
KRAM!Och grattis till Jessica och Karl!!!Undrar just vem som ska sjunga på det bröllopet...jag känner nog någon.../ Helen

1:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Härligt!!!! Jag har inte skrivit här förr men läst.

Om man kommer hem till "bar backe" kanske det kan vara bra med lite saker?
Här finns en del urvuxna barnkläder och kanske lite leksaker också om Mia vill ha.
/ÅSA

1:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åh, så fantstiskt!!!!

1:50 em  
Blogger Lena tycker...

Så härligt och ni alla har varit helt fantastiska!

3:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

T A C K !

3:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Detta var den bästa nyheten i mitt liv under veckan. Äntligen! Ni har gjort ett fantastiskt arbete! Vi andra har skänkt en tanke och ett par kronor, men det är underbart att se att människor går ihop för ett gemensamt mål. Nu ska jag torka den glädjetår som trillar nerför kinden! Stora kramar!

3:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Alena: Jaaa.... nu ska vi alla torka våra tårar.... och jag måste sova... är "beyond everthing" trött.

3:57 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka