.

Mamselamsen

tisdag, december 09, 2008

En sådan där dag....

... när jag har tusen grejor att göra. Lägger upp en strategi för att ta allt i ordning. Det är då jag funkar som bäst... fast först ska bilen på lagning... bilbesiktningsmannen lyckades slita av handbromsen.

Men allra allra först av allt ska jag hämta ut det som jag "vunnit" på Tradera. Paketet ligger på posten och skriker efter mig.
Kappa
Nypris 15.000:- och jag fick den för en skamlös spottstyver. Så nu ska jag glida runt som en drottning.... iklädd denna och mina stövlar med skyhöga klackar. (Läs trippa eller stappla.)

Nä... måste dra, för att hinna allt idag.... bl.a. göra nya julköttbullar... den första omgången har vi redan ätit upp. :-)

Uuuuuiiiii.... så kul allt är.

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Blogger @enga tycker...

Skönt att läsa om fler som gör julköttbullarna flera dagar före lucia till och med... :-) Tänkte själv ta tag i det idag. Lycka till med allt julstök!

2:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

enga: Jupp... fast jag har redan gjort en omgång... på något mystifikt vis, försvann allihop.

Det MÅSTE ha varit Elsa.

4:40 em  
Blogger Mette tycker...

Knepigt det där med att VINNA grejer på Tradera.

Man betalar ju för bövelen.

Numera säger jag (NOG) köpt på Tradera. Tror jag.

Jaja, jag har ett halsband om halsen som det står "Kanske" på. Och min blogg heter Akut tvekan.

Jag e velig. För velig. Men jag tror jag köper ... hm ...

8:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mette: Jag vet... det var därför jag satte det inom citationstecken.

Så... jag har köpt kappan.... svinbilligt!

9:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Är det hundpäls månne?

5:41 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka