.

Mamselamsen

måndag, september 22, 2008

Vaknade idag av en ny låt.

Camilla har lagt ut ännu en hjärtskärande låt på sin Myspacesida.... nästan i moll. Hon skrev den tydligen i natt. Lyssna gärna, samtidigt som jag lägger ut en efterlysning här.

Sökes: Snäll och hygglig kille utan en massa "issues". Du måste ha en riktigt sjuk humor, älska musik, kalops och karaoke. Ingen soffpotatis, gillar att läsa. Helst ska du inte ha IQ-fiskpinne. Det gör inget om du lugn och stabil ... som motvikt till yrvädret Camilla. Och sist men inte minst.... du måste absolut gilla hennes mamma! :-)

Mammas tillägg: Inga "hängrövsbyxor" eller piercingar i ansiktet.

Svar sker till min mail.... jag är nämligen "the gatekeeper". *fnissar*

(Hmm... undrar vad Millan tycker om detta utspelet? :-)

Jag frågade henne igår varför så många låtar är som ballader. Då fick jag reda på att det är de inte alls... de bara blir så när hon skriver dem på piano.... sen "arrar" hon om dem till något helt annat. Tänk så lite man vet.

Over and out/Mamselamsen, trött puckade killar..

2 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Hahah..men jag har ju redan identifierat min nta pojkvän i min blogg.

10:35 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mmm... hur gör Ni när Ni ska gå på bio?

8:12 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka