.

Mamselamsen

måndag, september 22, 2008

Jag har nog aldrig varit snyggare. UPPDATERAD!

Ludmilla tipsade mig om en galen sida, där man kan ladda upp foton och sen se hur man skulle sett ut i en Årsbok vid vissa årtal. http://yearbookyourself.com/

Här är jag! 1978
1978

1994
1994

2000
2000

Jag vet... jag veeeet! Allt klär en skönhet.

Fast 2008, ser jag ut nånting sånt här.
Jag

Over and out/Mamselamsen, med sitt nyskalade hår.

Uppdaterad.
Jag har jagat Stephan med kameran ikväll... han hatar att bli fotograferad... brukar alltid se ut som Soldat Bom på alla kort... men jag lyckades till slut.

Så här såg han ut året han föddes. 1952.
Stephan 1952
För att inte snacka om tiden när han rockade fet hockeyfrilla. 1990
Stephan 1990
Sen har vi 1998. Någon ser vem han är lik... när man tittar lite snabbt?
Stephan 1998
Är han inte lite lik Paul McCartney?

5 Kommentarer:

Blogger Lilla B tycker...

2008-frisyren är jättefin! Snyggt!!

9:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack! Det tycker jag också. :-D

9:56 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Fniss....det här var kul och visst är det lite Paul där över honom!!

10:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hihihi.......

10:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag DÖR av skratt...detta måste jag testa!!!
/Helen

4:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka