.

Mamselamsen

tisdag, april 29, 2008

Så himla mycket på gång idag... på alla fronter.

Och här ligger jag som en slemmig snorpropp och kan inte annat.

Förbannad för att kraniet verkar ha blivit en storlek mindre under natten.
Ont i halsen. (Hur kan man ha så ont i halsen, när man inte har några halsmandlar?)
Armarnas densitet har ökat under natten, så jag orkar knappt lyfta dem till datorn som just nu värmer min mage.
Min ljuva stämma är mest bara häxlik.
Sovit med en hink bredvid mig hela natten. (Har varit på vippen att vända ut och in på mig flera gånger.)
Arg för att alla Nybros lastbilar verkar ha haft mig som någon form av autobahn i natt.
Viktiga möten både här och i Stockholm... båda om en kvart... och jag kan inte vara med och lägga näsan i blöt.

Fast mest svinsur av allt, är jag på att jag är så erbarmligt gnällig.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger Cicki tycker...

Gnälll på du, det brukar underlätta tillfrisknandet att få tycka synd om sig själv.....:-) Jag är så glad att det inte smittar via cyberspace. Krya på dig.

12:18 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Tack!

Jag känner mig nu på kvällen redan bättre.

/Mamselamsen

7:56 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka