.

Mamselamsen

måndag, april 28, 2008

Jag trodde att jag skulle vara bättre idag.

Men inte då.

Vaknade av att kroppen värker... ögonen "blöder"... snor på kudden... slem i halsen... huvudet bankar... halsmandlarna är svullna. Och det sistnämnda är ytterst konstigt med tanke på att de skars bort för 40 år sedan.

Jag tror jag har slagit världsrekord i att vara "förkyldast". Faktum är att jag känner mig ytterst berättigad att vara med i Guinness rekordbok.
Förkyld
Måste nog sjukskriva mig.

Fan!

Over and out/Mamselamsen, som tycker kolossalt synd om sig själv

4 Kommentarer:

Blogger Sandra tycker...

Låter exakt som jag, ett tips, gå till doktorn. Jag fick dundermedicin direkt och han sa att det var tur att jag kom in för det är elaka baciller som sätter sig på lever o skit till sist. Och akta dig för lunginflammation.

Fred & Kärlek

12:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tror jag vilar mig från din blogg ett tag! Du vet, Virus!

12:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

kan det vara något?

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1186623.svd

1:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jamen jag kan också tycka lite synd om dig, så slipper du göra det alldeles ensam ;-).
Echinea, kanjang, varmt honungs- eller citronvatten - och läkarbesök rekommenderas. Krya på dig!

4:58 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka