.

Mamselamsen

lördag, april 12, 2008

God morgon... framför allt alla damer.

Nu är det dags att bli rädda.... igen! Det var på tiden, för det var ett tag sen jag satt här och darrade så stolen skakade.

"Transfetter ökar risken för bröstcanser."

Ärligt.... jag blir ungefär lika rädd för det, som för kolesterolet..... myten om det farliga kolsterolet.
Kolest
Så mycket skit och halvdana vetenskapliga undersökningar florerar det runt världen. Vi har ju t.ex. den största myten av alla..... men den tänker jag inte skriva om här... men Ni som följt mig, vet vad jag tänker på.

Så jag lutar mig lugnt tillbaka och käkar på som jag alltid gjort.

Mer om kolesterol: Här och här.

Over and out/Mamselamsen, vars förebild i livet är Bodil Jönsson

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hej igen, vad kul att se dig blogga här på gamla vanliga stället igen!
Här är ännu ett lästips om kolesterol och transfetter med mera: En bra blogg
http://johannaskost.blogspot.com/

7:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka