.

Mamselamsen

fredag, april 11, 2008

Far åt pipsvängen!

Allt var klart... men ändå inte.

Ska vi förbli Nybroiter... ska vi bli dalkullor... ska vi bli Ölänningar? Hahaha... nu hänger allt i luften.... igen!

Spännande!

Så nu är det bevisat.... vi är inte riktigt kloka!

Vad tycker Ni?

Var?
Stanna kvar i gamla Nybban
Dalarna
Oland
Eller ska vi skita i allt och dra till Kalifornien
pollcode.com free polls
Over and out/Mamselamsen med make, fullkomligt från vettet. :-)



Helén... jag berättar i veckan som kommer. :-)

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Själv tror jag ni har köpt Briggen tre liljor på Öland :)

1:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Man ska vara galen, annars blir det inget kul heller =)

1:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Vi har inte köpt nånting!!! :-)

Tess: Ja, det blir liksom lite roligare då.

1:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

inte kan ni väl överge Nybban här som det är så mysigt att bo :-)

10:40 em  
Blogger Lilla Jag tycker...

Jag har ju benen i två läger... Dalarna och Öland. I Dalarna har jag ju mina rötter på pappas sida..och på Öland har jag spenderat varje sommar sen jag var bebis... Det får bli Öland. Klimatet är ju perfekt...

11:53 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anette: Det lutar nog rätt skarpt åt att vi överger Nybban.... hur trevligt det än är här.

Cecilila: Vi får se. *ler pillemariskt*

1:07 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka