.

Mamselamsen

fredag, april 11, 2008

Fredagkväll, jag startar min "Fredagsskapning"... och SVÄR!

Och jag tänkte inte ens på det... inte förrän jag kollade filmen.
Förtappad är nog ordet.

Och det roligaste av allt... Stephans kommentar: "Varför lägger man ut sånt här?" (för han hade inte en aaaaaning om att min kamera hade ljud.)

Hahahaha..... som jag skrev förut idag: "Vi är inte riktigt kloka"... i alla fall inte jag.



"Skaparmusik".... Country.... Jill Johnsson.... just nu "Jolene"

Skapelse: Konjaksflamberad ofilé med Provencalpotatis och smörslungade morötter.... hell yeah!

Over and out/Mamselamsen, från vettet. :-)

11 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Skål skål... :)

6:19 em  
Blogger Lilla B tycker...

Åh, herregud vilket lyft för bloggen!! Men jag vill därtill gärna se när du slungar morötterna...

6:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Skåååål!

Lilla b: Jag håller på med det just nu.... lite svårt att blogga samtidigt.... men det går!

6:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Haha, ha en skön och mysig fredagskväll!

8:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

"Spankx"!

8:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad jobbar du med?Du verkar ha en OTROLIG ENERGI!

5:35 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anonym: Det är just exakt sånt som jag inte skriver om i bloggen. :-)

7:52 fm  
Blogger Unknown tycker...

men hur får du in taggarna?? Jag får bara varning att taggarna inte funkar

10:19 fm  
Blogger Sandra tycker...

Åh du är så himla härlig! All cred åt Stephan oxå.

Fred & Kärlek

10:46 fm  
Blogger surtant tycker...

Hur gör man smörslungade morötter?

Det ända sättet jag kan komma på är lägga morötter i en tubsocka full med Milda culinesse och sen börja slunga runt =)

11:17 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Jag plockar koden i den vänstra rutan... men försök inte få mig att förklara hur det går till ... för det fattar inte jag. Det är liksom magi att lite siffror och bokstäver blir en film.

Sandra: Tja... här har vi roligt jämt. :-)

Surtant: Det låter vackert med smörslungade morötter.... men det är helt enkelt bara skivade morötter stekta i smör. Jag "slungar" dem lite fram och tillbaka i stekpannan. :-)

1:03 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka