.

Mamselamsen

tisdag, april 29, 2008

Camilla åkte ur...

19 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Hej allihopa!!

Tydligen är jag för mycket country för idol..och tydligen ser jag ut som Shirley Clamp (!)...enligt Peter Jide. =)
Men jag vill bara säga tack till alla som vart med och hejjat på mig!!

Nu kör vi så det ryker!!

Många kramar,
Camilla

5:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ah, det är deras förlust, men jag är HELT säker på att du kommer lyckas utan Idol...

5:27 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Det låter som om de vet exakt vad de letar efter den här gången... Beklagar. Men Idol kan man klara sig utan när man har talang.
Betyder det att du börjar röka igen?

5:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

tråkigt men som sagt..hur blir det med rökningen??

Kram

5:47 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Inget röka.


/Mamselamsen

5:53 em  
Blogger Cicki tycker...

Trist att du/hon åkte ur. Hoppas det inte stoppar karriären.

6:53 em  
Blogger Humlan tycker...

Men du Camilla, jag väntar fortfarande på mer musik, så FORTSÄTT SJUNG OCH FORTSÄTT SKRIV!!!
Det finns ju fler vägar än Idol!

7:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Camilla är helt enkelt för bra för Idol!

Kan det här programmet vara något för Camilla istället, om de gör fler säsonger:

http://kanal5.se/web/guest/hitmakers

??

7:48 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Jag tror nu att Millan tar den "vanliga" vägen.

Och faktiskt hade jag väntat mig att hon skulle vara knäckt efter att ha blivit dissad idag. Men nä... det är hon inte. Konstig unge det där. :-)

Maslemasen

7:54 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Fast jag heter förståss Mamselamsen.

7:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Så trist.
Fast det vete fasen om det inte egentligen är en komplimang att inte passa Idol-mallen... ;)

8:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men vad menar hon med "Nu kör vi så det ryker!!! Är det kanske en "bluff"? Hon kanske kom med, men ni får ju inte avslöja något!

9:03 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Anonym: Nä, det är som jag skrev ovanför. Nu kommer hon att fortsätta agera som det var tänkt när hon kom hem från USA.

Tror jag i alla fall.... för inte kan hon väl ljuga för sin mamma.

CAMILLA... det gör du inte va?

/Mamselamsen

9:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Synd!! Höll tummarna!!

10:30 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Nej...inget ljug här inte...hade jag gått vidare hade jag velat berätta för och krama hela världen...nu blev det bara pojken som kom och tröstade med izza och blommor..

10:31 em  
Anonymous Anonym tycker...

Har precis tittat klart på senaste American Idol. Den finns inte ännu på Youtube, men kolla Brookes version av Neil Diamonds "I am, I said". Vem kan inte tycka om Brooke, egentligen?

Camilla, även om jag älskar Chris D, din version av hans Over You, än idag, is probably one of the most emotional songs I've ever heard. Man kände verkligen att du menade vartenda ord, och fan vad vackert du sjöng den.

SJÄLVKLART blir du en stjärna utan Idol. Go, go, go!

5:03 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Som sagt, det är Idols förlust. Camilla är för bra.

7:21 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

R: Bara för att Camilla inte kome med i Idol, har ju inte hon lagt ner musiken för det. TVÄRTOM! :-)

Gujan: Ja, så tycker ju självklart en mamma. :-)

9:58 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Tur att man inte tackade ja till juryarbetet, för man får nog höra ett och annat när man sitter i juryn.

/Musikproducenten

11:06 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka