.

Mamselamsen

söndag, juni 10, 2007

Vi har en svartfot i familjen.

Shoppingfynden från igår invigdes på kvällen. Millan mötte många av sina gamla skolkompisar i Kalmar.... vilket verkar ha varit en hit. Det är ju så mycket som hänt sedan alla gick ut gymnasiet, så man kan ju aldrig vara säker på om kompiskänslan finns kvar, Men det gjorde den tydligen... av det lilla jag fått ur Millan idag (hon sover fortfarande)

Men hur som helst... hon hade sina nya skor på sig... högkvalitativa pjuck! Mycket skinn, mycket klack, mycket platå, mycket nitar...
Svartsko

och mycket färg!

Svartfot
Detta var vad som stack fram under täcket idag, när jag tittade in till vår allas lilla Törnrosa.

Over and out/Mamselamsen, som plockar fram stora skurborsten.

5 Kommentarer:

Blogger Mette tycker...

Hahahahha!

Fy 17 vad jag är glad att min mamma inte bloggar.

1:05 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vilket tjöt om din dotter hela tiden

2:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mette: Jag skrattade rätt gott jag också.

Jenny: (förmodligen inte en trappa ner) Min blogg = jag skriver exakt vad jag vill... och passar inte det dig, tycker jag nog att du borde sluta läsa här.
Alternativ kan vara den här sidan:
http://www.stefanpettersson.se/kontroll.shtml

2:26 em  
Blogger Vonkis tycker...

Oj, det ser ut som det har suttit stora plåster på de där fötterna :-)

4:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Minns dotterns fina studentskor, inte billiga, de fina läderblommorna lossade, men hon gick dit och klagade, fick nytt - som också liossnade..

7:03 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka