.

Mamselamsen

fredag, maj 25, 2007

Skryyyyt!

Fläckvis, är jag vackrare än det "Vackra Hollywoodfolket".

"Vacker Hollywoodare".
Gropar
"Gammal Mamsa."
Inga gropar
Och det ska Ni veta.... det är jag är skitmallig över. :-D

Over and out/Mamselamsen, i all blygsamhet


Men! Så var det det där andra.... Resten!.... De där andra 95%. De duger nog bara för mig och min make.. :-)


Uppdaterad!
Jag sitter här vid datorn och "sätter på ansiktet" och tänker på en sak. Vi är ju många som hela tiden dissar vår egen kropp, men nog fasen har väl alla nån plätt som man gillar. I mitt fall att jag inte har några "knögglor" på låren. Och sen tror jag att jag har en rätt snygg mjälte också.

Att det ska vara så "fult" och så svårt att tycka om sig själv... fast det är just det jag ägnat hela våren åt att lära mig. "Jag duger som jag är... och faktiskt gillar mig själv."

Så.... vilken är din del?

8 Kommentarer:

Blogger l*eva tycker...

Jag har väldigt långa ögonfransar....*L*

5:41 em  
Blogger gila tycker...

Gillar det mesta hos mig - utom området mellan tuttarna och höfterna.
3:ans kropp och 4:ans skinn....
Men - nästa vecka kommer roddmaskinen jag beställt - och DÅ skall jag få en fin tvättbrädesmage..........
Tills dess rensar jag ogräs :-)

5:41 em  
Blogger Vonkis tycker...

Klart du ska vara mallig!
Den del av min kropp jag är (mest) nöjd med är ögonen.

6:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har också väldigt långa ögonfransar =)
Jag är mest nöjd med min mage.

7:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vad glad jag blir att det finns flk osm vågar säga det högt! :-D

7:43 fm  
Blogger Strumpstickan tycker...

Imponerande, inte en endaste liten apelsincelluit:)

Jag är inte nöjd med mitt eget utseende men gillar mig själv i alla falla, det är ju jag och ingen annan ser ut som jag *skrattar*

Mest är jag glad när allting hänger ihop och funkar som det ska.

10:38 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Jag gillar mina små och söta öron. Annars är jag rätt glad och stolt över att allt sitter på rätt plats och verkar funka...

9:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag är nöjd med mina stora bruna ögon och att min rumpa är rund och fast :)

4:17 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka