.

Mamselamsen

tisdag, februari 13, 2007

Jag har under ett par bloggår, emellanåt skrivit om en speciell sak.

Magtryckaren!

Men jag har aldrig visat detta fantastiska tillplattningshjälpmedel.

Nu är det dags!

Men jag kan ju inte lägga ut bilden så där rakt upp och ner. Jag menar... det finns ju trots allt små barn som kan glida in på denna bloggen. Så jag gör ett pussel! Kan man få ihop dessa små bitar, så har man verkligen gjort sig förtjänt av att få se mig med min magtryckare.

Vassego.... här är jag och magtryckaren. (Det tar en liten stund att ladda... men det är det värt)

Over and out/Mamselamsen, som avslöjar allt.

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

mycket sympatisk modell! :-)

/PGW

9:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det tog inte ens en sekund att ladda. Och jag hade inget bättre för mig. Mer pussel åt folket!

9:44 em  
Blogger Humlan tycker...

Trevlig modell, en sådan kan jag också tänka mig...

10:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

En sån vill jag också ha! :)

10:08 em  
Blogger SixesAndSevens tycker...

Herregud så många bitar. Och så många helvita!! Men det gick. Till slut. :)

10:10 em  
Blogger Linda tycker...

Ååå, en sån har ju jag med!!
Samma färg :)

10:47 em  
Blogger Frukostflingan tycker...

Pussel är en utmaning,vilken underbar magtryckare!

1:14 fm  
Blogger Lilla B tycker...

Äh vad jag la vita bitar. Grus i ögonen är ordet.
Smal kommer jag att bli! Jajamensan. Har TVÅ magtryckare här hemma a 6 kg styck.

7:00 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hade två magtryckare i den kraftigare modellen förut. En mörk och en ljus för att matcha alla kläder. De alstrar värme och vibrerar samtidigt också, precis som de där prylarna på tv-shop.

2:31 em  
Anonymous Anonym tycker...

kul pussel!

3:22 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka