.

Mamselamsen

tisdag, februari 13, 2007

Betala nu inte dyrt!

Jag har hört att man kan blir riktigt pigg och alert genom att köpa och dricka "virvlat vatten" . Det är säkert skitaktigt dyrt. Gå inte på det! Kom på brunnssdrickning i Nybban istället... här har vi "Swirld-water", och det är det alldeles gratis!
Virvlat vatten liten
Ta med en egen mugg.... gärna kåsa, för att få den äkta "nära-naturen-upplevelsen". Som extrabonus, bjuder jag på hälsobringande chokladcookies också.

Det är tur att vi har två "källor" i detta huset om det skulle bli kö utanför dörren.

Over and out/Mamselamsen, hur snäll som helst

12 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

alltid lika generös! Tack!

10:53 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag veeeet! Ska jag ta med en flaska till dig nästa gång vi träffas?

10:56 fm  
Blogger Ilva tycker...

ja, snälla-gör det!

11:15 fm  
Anonymous Anonym tycker...

urrrrk! jag avstår, men tack snälla bussiga goa du!

11:54 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Den där bilden platsar nästan bättre på din BBB... ;)

12:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Snacka om idéspruta, du kommer att tjäna massor. Först BBB och nu detta.
SUCCE!!! ;-)

12:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kan ju passa som en dryck på BBB.

/T ss

12:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ok... nu ligger den på BBB.

1:17 em  
Anonymous Anonym tycker...

eehh, verkligen sjysst hörru! Att erbjuda detta goda vatten samt kakor! Jag packar och kommer direkt. "Morskan"(skall bara göra mig av med patienterna först. De får INTE hänga med!)

1:46 em  
Blogger Mildamakter tycker...

*asg*...tack för detta inlägg. Jag var i stort behov av skratt idag :o)

1:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hahah!!!! Skitkul!

5:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

You are hilarious. Thank you.

4:30 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka