.

Mamselamsen

måndag, februari 12, 2007

Bara en till!
Betterpl
Hipp.. hipp!
Better pl. 45002

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Fy fasiken vilka fina siffror...

Ehhh liten fråga..Ser att du har tagit bort beställningslänken...

Går det inte att beställa längre?
Ska jag oxå ta bort den?

/Cian

8:04 em  
Blogger Humlan tycker...

OJ! Vilka härliga siffror!

8:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

´Cian: Jo då... det går att beställa.... bara klicka på bilden till höger.

Humlan.Ja, det trodde jag aldrig när hon ringde hem och klinkade på pianot i örat på mig.

8:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ok..
Det står "klicka på bilden för beställning" men det finns ingen bild och det går inte att klicka nånstans..
Men det KAN vara mina cookies..
Eller..
så är det förbaskade BETA som är i farten igen
ELLER
detta djefla Microsoft Vista som en viss herre har installerat på datorn..

Jag behåller min länk jag

/Cian

8:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag klickade på händerna med den blå fjärilen och kom till beställningssidan.

Det måste vara något fel hos dig

8:59 em  
Blogger Humlan tycker...

Jag ser bilden (fjärilen) och kan klicka! Så det är Cian som har problem /fel /är mobbad (*S*)

11:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

På jobbet funkar det :)

Det är alltså min djefla make som har kvaddat genom att installera Vista :)

/cian

7:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka