.

Mamselamsen

onsdag, februari 21, 2007

Atlet eller broiler.

Millan berättar hur hon spänstar, bygger muskler och "hajkar! "Hajkar...jojo.

Jag minns nog förra gången jag var där och Millan och Katie tog mig på "promenad"...
Hogt
uppför Hollywood hills och jag dog elva gånger på vägen upp.
Heltslut
Och då gick vi bara upp på en av topparna. Millan hajkar nu tidigt på morgonen... före frukost till två toppar och sen klättrar hon längs bergssidan ner!

Hon är fan inte riktigt klok och jag säger bara en sak.... skallerormar!

Jag tror att vi kommer att få hem en kvinnlig variant av en ung Schwarzenegger.

Over and out/Mamselamsen, som nu ska jogga till duschen


* Rätta Mamselamsenförklaringen på ordet promenad är: "Man går i sakta mak längs shoppinggator, tittar i skyltfönster och slinker in på alla caféer som kommer i ens väg."


Uppdaterad
Fast det kan vara lite spännande att hajka där (om man är intresserad av kändisar) För något år sedan satt Millan och snackade med Justin Timberlake och Cameron Diaz (hon kände först inte igen dem utan smink) på det berget. Och för ett par veckor sedan träffade hon Peter Stormare.... och som de svenskar de var, så blev det en massa snack. Ja, hon ser kändisar varje dag... och de är ju inte särskilt "stjärnvackra" när de högröda kutar upp och ner för topparna

7 Kommentarer:

Blogger Ivana tycker...

Jag blev helt utmattad bara av att läsa det här inlägget så hajking är nog inget för mig :)

10:28 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag veeet! :-)

10:31 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tycker det låter jättehärligt! :)

11:06 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mia: Atlet?

11:17 fm  
Blogger Nina tycker...

i tanken låter det bra men i verkliga livet nja - jag orkar ju knappt knyta skor nuförtin...

1:29 em  
Blogger Mildamakter tycker...

Måste säga att jag gillar din def av promenad...apselut! ;o)

8:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mildamakter: INte nog med att du gillar den.... den är RÄTT också

9:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka