.

Mamselamsen

måndag, oktober 30, 2006

Undrens tid är inte förbi.

Man brukar säga, att man sparkar till en buske och ut ramlar det 100 nyutexaminerade jurister. Men jag fick nyss ett samtal, där jag fick reda på att den lille juristen i bekantskapskretsen har fått jobb. Och inte nog med det... han får jobba med det han gillar bäst. Immaterialrätt!

Hurra för Simon!

Jag gillar min bästa vän I-K:s söner. En läkare och en jurist. Sådana kan man ha mycket nytta av.

G R A T I S! :-)

Over and out/Mamselamsen, gamen




5 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Jamen du ser! Kan du nu få någon liten släkting att importera guldskor och -väskor så blir det riktigt bra det här :-)

7:28 em  
Blogger Humlan tycker...

Vad har du nu för dig???
Jurister och läkare är bra att ha???
(Men du har rätt, de är nog bra att ha, och om man känner dem så blir man nog bra behandlad också...)

7:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Ja, nån sån har jag inte hittat än. Jag försökte med Millan... men hon har ju inte tid nu för tiden.

Humlan: "Gratis är gott"! :-)

7:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Första gången jag ser orden "jurist" och "gratis" i samma text :-)

11:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Los Angeles: Som sagt... undrens tid är inte förbi. :-)

8:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka