.

Mamselamsen

lördag, oktober 28, 2006

Varför tror vissa att de står ovanför lagen.

Tja, så har Carola gjort det igen!

Hur fan kan människan tro att hon ska få kunna göra vad som helst bara för att hon är "Kanvråla"? Hon har ju de sista tio åren bevisat att hon absolut inte borde ha körkort. En jäkla tur... eller ska jag säga mesig polis, släppte henne i våras utan böter när hon körde i 160. Inte fasen vet jag hur hon bar sig åt, men hon kanske välsignade honom och lovade honom evigt liv.

Nä, sy in henne på vatten och bröd, så kanske hon lär sig att hon inte har Gudssänd diplomatstatus och kan utsätta omvärlden för livsfara när hon är ute och rattar.

Jag har alltid haft en gräddfärgad Lincoln Towncar som min drömbil.... men inte längre. Gissa varför?

Over and out/Mamselamsen, som inte gillar Carolas attityd till omvärlden

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag vill oxå bli som Carola :) Slippa all onödigt tjafs som tex: så kan du inte göra, tänk om någon ser dej (kanske det hon vill att någon ska se henne)vad ska folk tycka. Tänk vad skönt att bara göra precis som man vill och sen tro (för det gör hon väl?) att allting är rätt..... Måste kännas skönt.

1:06 fm  
Blogger MB tycker...

Men Mamsen då....kom hit ner o du inser att hennes parkering är riktigt nice :-))

1:12 fm  
Blogger Ivana tycker...

Jag har alltid varit lite rädd för Carola.

1:56 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina: Det vill nog tusan alla.Vilken fantastisk anarki det skulle bli i Sverige. :-)

Maleandro: Nääää... för det tänker jag inte. :-)

Ivana: Då är vi två.

10:14 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har mest undrat hur hon egentligen fick körkort från början ..?

/PGW

11:21 fm  
Blogger Dakota tycker...

PGW : hon fick det kanske i cornflakes-paketet...? ;)

6:42 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka