.

Mamselamsen

söndag, oktober 01, 2006

Rätta mun efter matsäcken.

Nu när jag firat av Stephan med Budapestbakelser, blommor och paket, gör sig verkligheten påmind. (Kalas blir det i mitten av oktober, när diverse nollåttor kommer)

Idag ska det rensas, sorteras, kastas, packas... packas upp och läggas tillbaka på hyllorna. Jag bara hoppas att det packas mer än packas upp.
Kläder liten
Inte så att jag tycker att jag har speciellt mycket kläder....däremot har jag alldeles för små garderober. Även om min man har en annan mening. Men han är karl och begriper inte sånt. :-)

Så upp på vinden och hämta bananlådor... här ska brutalt ratas... tror jag.

Over and out/Mamselamsen, som sen kan börja fylla hyllorna på nytt,

3 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Självklart har du alldeles för små garderober. Man måste ha plats för festdelfinerna till exempel. Men det klart när du har rensat så kan du ju alltid öppna ett loppishörn hos Mamsans? Köp en bulle och få en tröja på köpet?

10:33 fm  
Blogger Unknown tycker...

Hälsa och gratta :)

Fredag den 13 oktober...Hur länge har ni öppet då??
För då svänger vi förbi..Vi åker från Sthlm vid 8 och dyker väl förbi vid 2
Eller är det då det kommer en massa andra nollåttor?

11:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vi har öppet till 18.00.

De andra nollåttorna kommer nog den helgen.... fast senare.

11:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka