.

Mamselamsen

tisdag, september 05, 2006

OK....

Här skulle jag ha lagt upp en bild på den stegmätare som jag satte på mig i morse, bara för att visa Er hur många steg jag tar på en dag.

Men så hittar jag inte den jäkla kameran, så jag lägger upp en annan bild istället.
Troll.
Det är jag..... till vänster!

Jaja... det var lika bra att jag inte hittade kameran, för den där förb....de stegräknaren stod på tolv! Visserligen har det varit lite lugnt idag... men jag har ju för tusan hundra meter till jobbet, och så jäkla långa steg tar jag inte. Skitmätare alltså! (trots rätt placering)

Over and out/Mamselamsen, som måste börja leta.

4 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Nu sa...nu finns nya Emelie..

7:22 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Vilka söta trollungar! Vet du jag har 3 stycken stegmätare och ingen fungerar. Om det är någon som kan tipsa om någon bra så blir jag glad.

7:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Ska kolla!

LG: Jag har också tre.

7:50 em  
Blogger Lillasnuttan tycker...

Kolla mej också på min blogg!
/Tina sötsyster

9:22 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka