.

Mamselamsen

tisdag, september 05, 2006

Snart kan vi kanske bo superlyxigt i Nybban!

Här planeras det för ett enormt "Kristallhotell" , några hundra meter bort från min dator.
Från Östran
http://www.ostran.se/
Jag tycker det verkar as-kalas-coolt.... så länge jag inte behöver stå för fiolerna med mina surt inbetalda skattepengar.

Faktum är att det är riktigt spännande att bo i Glasriket nu för tiden. Här händer grejor hela tiden.... det kommer folk "utifrån" med nya idéer och satsar.

"Vote Nybro for president"!

Over and out/Mamselamsen, mitt i smeten.

3 Kommentarer:

Blogger l*eva tycker...

Men jemene...det ska byggas en del NER i sjön?
I Linneasjön...ett akvarium för gamla cyklar,tomflaskor och faen o hans moster...Nice!!!

Det blir säker en attraktion *S*

10:18 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Då gjorde vi kanske fel val som flyttade från Nybban för 16 år sedan?

12:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Eva: men HUR kommer det sig att du känner till Nybro så väl?

Torun: Dags att flytta tillbaka? :-)

6:53 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka