.

Mamselamsen

tisdag, september 19, 2006

Hänt sen sist.

- Sovit i tre timmar
- Hostat upp "döda grobianer" 302 gånger
- Snutit ut en massa gegg 38 gånger
- Snott in mig i lakanet 5 gånger
- Masat mig till muggen en gång.
- Rökt.... inte en endaste gång... smakar fan!
- Försökt dricka kaffe... smakar fan.
- Gnagt lite på en kall Biff a la Lindström.... smakar fan.
- Sugit på en Fisherman... det var OK även om tungan domnade bort..
- Näsdroppar en gång.
- Smetat pepparmint "Chap sticks" under näsan 6 gånger.
- Svettats på ryggen 29 gånger
- Duschat... finns inte på kartan! Jag ligger nedbäddad i sängen och är svettigt skitäcklig i morgonrock och t-shirt.
- Puttat ner Elsa och Ebba från mitt ansikte 8 gånger
- Tyckt synd om mig själv.... 11 379 gånger.

Tja, det var väl allt.

Vill Ni ha det ännu mer detljerat, är det bara att säga till.

Over and out/Mamsekraken

18 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Stackars, stackars Mamsan! Glad för varje dag jag undgår den våldsamma förkylning som bubblar runt på jobbet. Är hemma idag. Orkade inte iväg. Sleten.
Krya på dig!

12:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga: Fast imorgon har jag bestämt att jag är FRISK!

1:10 em  
Blogger PGW tycker...

Rena kvällstidningen det här, "Hela listan" är ju deras favorit :-)

Krya på dig. Det där kan ju inte vara nyttigt i längden.

1:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Krya på dig Mamsan!
*krama om*

1:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Krya på dig! Jag var där förra veckan men är nu frisk o kry!

2:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Tror du jag kan få jobb där?
Madelene: Tack!
Mie: Jag jag har bestämt att jag ska jbba imorgon. BASTA!

2:48 em  
Blogger Dakota tycker...

så det där man hostar upp är alltså döda grobianer?
bra, nu behöver jag inte undra längre ;)

kry på dig!

3:07 em  
Anonymous Anonym tycker...

Stackars dej, ända fördelen för dej nu är att: Du har ett ypperligt tillfälle att sluta röka nu. Du tycker ju att det smakar f-n försök behålla den känslan när du blir frisk. Ska jag tjafsa om som har både rökhosta och cigaretter.
Krya på dej!

4:38 em  
Blogger crrly tycker...

Det är nog meningen att du ska vara sjuk.

Så att du inte känner för att börja röka sen igen.


;)

4:41 em  
Blogger crrly tycker...

tina o jag: Två själar, samma tanke...

Det var iaf så jag slutade röka.

4:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina och ceely: Jag ska tänka på saken.

4:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Menar crrly förståss.

4:45 em  
Blogger l*eva tycker...

(kan inte låta bli...*L*)

För att vara KVINNA (som det faktiskt verkar som)...så är du just NU...Väldigt Manlig! :0)

ANTAGLIGEN är du JÄTTESJUK!
Krya på sig...

4:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Något att pigga upp sjuklingen med? www.snor.nu Sverges Näsflöjtsorkester:-)

5:40 em  
Blogger Vonkis tycker...

Tycker också synd om dg, och så hötte jag med fingret så att bacillerna förstår att de inte har något hos dig att göra.

5:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Dakota: Visste du inte det?

Eva: Jag tror att efter klimakteriet, så halterna av testosteron ökat kraftigt hos mig. .-)
Vonkis: Det är i sådana här lägen det är bra med skilda sovrum.

6:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anonymous: Jag försökte bli medlem... men det gick inte.

7:14 fm  
Blogger Dakota tycker...

Mamselamsen: jag visste att det var nåt läbbigt... men att det var grobianer visste jag inte.
Jag trodde att nå't utomjordiskt hade hemsökt mig...

11:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka