.

Mamselamsen

onsdag, september 20, 2006

Dags för intervju med Stephan idag. UPPDATERAD!

Hohoho.... jag fasar för vad journalisten kommer att knåpa ihop utifrån det.

Men han kom ihåg en avgörande grej till att vi skaffade skilda sovrum. Bettan... vår gamla Golden!

Hon låg alltid och sov mellan oss i sängen och hon snarkade som en gris. Men varje gång hon snarkade, tog jag för givet att det var Stephan och skickade en rak höger i ryggen på honom.

Så p.g.a av vår älskade hund, slog jag nästan ihjäl min man.

Jaja... resten går ju att läsa så småningom.

På fredag kommer det förresten en fotograf hit. Satan..... jag måste städa! Det är ju nästan "hemma-hos-reportage". Eller ska jag köra med "grunge"? Katthår, kattsand, tvätt, disk, post, kläder.... överallt!

Over and out/Mamselamsen, med en konjak idag också


Jag bara måste ställa frågan.


Skilda sovrum
Japp... självklart.
Nä, jag älskar att tryna med min partner
Nä, men jag vill.
Nää, Gud så konstigt.
Sorry, jag är singel
Free polls from Pollhost.com