.

Mamselamsen

lördag, augusti 19, 2006

Nu vet jag vad jag ska rösta på.

Jag har gjort en massa tester... bl.a. detta.

Jag tycker att man ska vara aktiv och använda sin röst. Det är OK att rösta blankt, bara man inte skiter i det.

Idag på Mamsans har det varit lite roligt... valfisket har dragit igång!!! Och ett parti var beredd på att komma till Mamsans för att berätta för mig personligen hur förträffliga de är.

En annan politiskt aktiv gick förbi och berättade att han egentligen inte är helt säker på sitt ställningstagande längre... men att det var trevligt att stå på torget idag och dricka kaffe och prata skit med folk.

Så det är inte bara vi icke-aktiva som sviktar i vår "tro" i år.

Over and out/Mamselamsen, som trots alla tester kommer att följa debatten.

5 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Ja de där testerna..Jag gjorde ett och blev folkpartist
När jag sen läste hur de "läste" ut svaren började jag skratta..

Jag hade kryssat i nån ruta om jag joggade 1-2 gånger per vecka och tydligen är det vanligt bland folkpartister att jogga..Så då blev jag folkpartist *s*

4:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fast detta testet var ganska bra!

5:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Grannarna fiskar röster i dagarna ändå till valet..Det är gott med lite fika och sånt hos allas valstuga!

5:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Fast jag jobbar ju hela tiden. Jag hinner ju inte med nån snik-fika.

6:08 em  
Anonymous Anonym tycker...

Märkligt, men jag fick samma testreultat som du, min kära syster.

10:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka