.

Mamselamsen

lördag, augusti 19, 2006

Lördageftermiddag.

Ledig till måndag och det första jobbet när man kommer hem är att tömma kattlådan.

Döm till min förvåning, när jag fyllde på ny sand och upptäckte att det var fullt med små blå korn i kattsanden. Precis som den strössel vi har på några av våra chokladbollar på Mamsans.

Självklart var jag tvungen att kolla på lådan vad det var... jag menar, de kan ju inte ha lagt i det, för att det skulle vara snyggt.

Nä... jag har köpt kattssand som doftar parfym!!!

Men ärligt... finns det något som kan "slå" lukten av kattkiss efter att man rotat runt i lådan ett tag? Hur som helst, området runt kattlådan luktar nu parfym med ett jäkligt starkt inslag av kattkiss. En ganska vämjelig kombination faktiskt... fast om fem minuter är det borta.

Over and out/Mamsematten, tralalalaledig

7 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

hahahaha!! Parfymerad kattsan! Snacka im mission impossible :-)

3:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

PGW: Gissa om det är. Och skitdyr var den också.

3:35 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Vad tyckte kattdamerna om det? Gillade de parfymen eller ska du byta till någon annan doft?

Akta dig för sjutton du skämmer bort dem! Snart tänker de inte kissa om det inte doftar Dior!

4:45 em  
Blogger Knaster tycker...

Jag säger bara: Everclean! Skitdyr men värd varenda krona! Luktar niet och nada om man bara plockar bort klumpar vartannan dag.

4:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

LG: Jag tror det SKITER i vilket. :-)

Cindy: Ska kolla i vår djuraffär nästa gång.

5:54 em  
Blogger Knaster tycker...

Säljer dom Eukanuba/Iams så kan dom ta in Everclan också - samma leverantör!

6:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Då HAR de den!

7:04 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka