.

Mamselamsen

måndag, augusti 28, 2006

Imorgon ska jag terrorisera hela Mamsans.

Här bränns det för fulla muggar..... legalt!
Kopiering liten
Här dammas min "fantastiska" CD-spelare av, eftersom CD-spelaren på Mamsans inte funkar.
Kopiering (1) liten

Imorgon ska det spelas Camilla hela dagen på Mamsans!

Tretton låtar kommer att gå på repeat. Så om någon vill höra låtar med Millan, först av alla i hela världen är det bara att komma och lyssna.

Hur många kommer? Jag bjuder på påtår. :-D

(Millan! Du kan vara helt lugn.... jag har bara tagit med inspelningar som du skulle ha godkänt.)

Over and out/Mamselamsen, som provspelar skivan just nu.

6 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Hmmm, nu kanske det här kommer två gånger. Jag skrev i alla fall att det var en bra idé och att jag hade kommit om jag hade varit i närheten.

7:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: Sätt dig på flyget... eller ta Silverpilen. :-D

7:51 em  
Blogger Lillasnuttan tycker...

Vill ha en cd!

7:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Syrran: Det kööööstar! :-D

8:00 em  
Blogger Humlan tycker...

Jaha, hur tar man sig till Mamsan härifrån??? Jag vill höra!!!

9:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Kolla vad jag skrev till Vonkis. .-D

6:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka