.

Mamselamsen

söndag, augusti 27, 2006

Till mig och till alla andra, som inte förstod mer än de första fyra orden

Emelie (länk)

Emelie, she cries tonight.
Another heart left broken.
Emelie, she cries tonight.
Those loving words were lies unspoken.
Trust no one.
Love no one.
Says Emelie.

Emelie she hides her pain.
Scared that the world will laugh and point.
Emelie, she fought in vain.
Did still believe in this world, that's gone insane.
Trust no one.
Love no one.
Says Emelie.

Her faith was once so strong..
Never believed love could go wrong.
But like a theif in the night.
He stole her innocense
Oh, why.

Emelie. she cries again.
Another heart left broken.
Emelie, she cries again.
Those loving words were lies unspoken.
She trusts no one.
She loves no one.
Poor Emelie.
Poor Emelie.

Written by Camilla Gervide & Nicholas Musmecci.


Nu ska jag göra det som vissa i familjen redan gjort.
Djupsömn liten
God natt!

Over and out/Mamelamsen, som i morgon har en mycket spännande dag framför sig.

8 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Du...ta den uppdaterade versionen fran min sida istallet...eftersom jag skrev fel ord...Maste vara for att jag ar sa overvaldigad av sax-solot!!

Och du...riiiing maj!

9:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, saxssolot gick inte av för hackor.

10:14 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Tack

10:22 em  
Blogger Humlan tycker...

Gosingen så söt man är! Varför är kattassar så oemotståndliga?

10:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag skrev godmorgon och säger godnatt nu! Var stolt över döttrarna din! Härligt att ha dom, bara man får barnbarn?

11:01 em  
Blogger MB tycker...

vacker text....och jag blev deppig

11:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Var så god!
Humlan: Bara för att de är så rosa!
Anne-Maj: Barnbarn var det ja! :-)
Maleandro: Ja, den är sorglig, med tanke på bakgrunden till låten. Personen den handlar om vet inte just nu, VAD hon ska göra. "Stay or leave"?

8:07 fm  
Blogger Dakota tycker...

vilken vacker (och sorglig) text!! :)
Två tummar upp (hade jag fler skulle jag sticka upp dem också )

6:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka