.

Mamselamsen

måndag, augusti 28, 2006

Dagens nyheter!

Jag tror jag ska börja banta ! För jag vill också äta sådana häringa läckerheter! Finns bara ett krux.... Fly mig en kock!

Sedan såg jag också i Expressen att kilklackar är det hetaste man kan ha på fötterna.

Hmm.... det kanske är dags att börja använda de här då. Men frågan är när?
Kilklacksskor liten
Jag kan ju inte ha dem på Mamsans... då dör mina fötter.

Det får bli efter klockan sex på kvällen, tillsammans med mina plyshbyxor och morgonrock. En rejäl stilbrytning på min ära.

Over and out/Mamselamsen, så otroligt spänd på vad denna måndag kan ha i sitt sköte

7 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Du kan ha dem när du shoppar på Willys..(kan tanterna här ha pumps och tubsocker kan du ha plyschbrallor och kilklack *S*)


Hmm du har nånting inplanerat idag det hör jag det...

Hoppas att det är något kul :)

8:15 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa, det är det! :-)

8:16 fm  
Blogger PGW tycker...

De där kunde väl matcha den leoparprickiga? Du kan väl sy på en bård av svandun både på rocken och skorna och trippa omkring med på kvällarna? :-)

8:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Iii... var hittar jag svandun?

8:50 fm  
Blogger MB tycker...

helt gudomliga......håller med PGW sätt på svandun och de blir ännu mer gala!!!

2:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

maleandro: Tror jag måste bege mig tiil Svartgöl... där finns många svanar att rycka i rumpan. Alltid får jag tag på nått.

4:56 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Var det dom du fick av....?

6:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka