.

Mamselamsen

onsdag, augusti 30, 2006

Apropå inlägget nedanför!

Jag är genetiskt helt rätt.

Fr.o.m. fredag klockan två till måndag klockan halv nio, är jag försörjd av min man! (Han kommer att klona sig och jobba för tre.)

Och rent genetiskt, ska jag gå hem och vara en äkta försörjd hemmafru!!!
Genetiskt
Aftonbladet

Det ska tvättas, dammsugas, lagas mat, tömmas kattlådor, dammas, putsas fönster, bäddas rent, strykas och städas toaletter.

Det är just sånt, som jag som kvinna, rent genetiskt längtar efter.

Over and out/Mamselamsen, kvinna.

8 Kommentarer:

Blogger Lyckliga Grodan tycker...

jamen vad bra..
jag lägger helt enkelt ner företaget.. går hem och städar lite.. och sen är allt frid och fröjd..

varför har ingen sagt det här åt mig förut..

8:53 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Då har jag nog vissa genetiska skador...

8:53 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Grodan: Sent ska syndan vakna! :-)

Bloggblad: Vilken tur att det finns genmanipulation nu för tiden, så vi får dig på "rätt" väg.

8:56 fm  
Blogger Lillasnuttan tycker...

Uppskjut till morgondagen det du absolut inte behöver göra idag!

9:15 fm  
Blogger Mette tycker...

Hahahhah! Ja, jag suktar också efter just detta! SAMT skriker min biologiska klocka efter ättelägg.

12:26 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Jaha! Det hade jag missat. Jag får ta och beställa en genmanipulation här också då!

3:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är väl vad varje kvinna innerst inne vill?

Däremot vill inte vi moderna män försörja er, vi köper hellre maltwhisky och kvalitetsöl till oss själva. Lägger pengarna på att se Premier Leaque på betalkanal etc.

Jag såg oraklet på TV förra veckan och undrade om jag vaknat upp mitt i artonhundratalet.

Nej jämställdheten kräver att ni försörjer er själva så att vi har råd att unna oss vad vi förtjänar.

4:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina; Nu går det inte längre,
Mette: Ut och hitta en donator!
LG: Done!
Jeffrey: Vara beroende av en karl. är du från vettet! :-D
Men om jag stryker en skjorta åt dig... bjuder du mig på maltwhisky då?

5:18 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka