.

Mamselamsen

tisdag, juni 27, 2006

Välkommen alla små söta Nybban-punkare!

Fast så jäkla mycket punkare vet jag inte precis om Ni är.... Nu är ju bara sööööta! Men visst, skivan jag fick av Er, krävde både två och tre Valium för att jag inte skulle bryta ihop totalt när jag lyssnade på den. Jag menar... bara namnet: "Folkmooooord". :-D


Och alla Ni andra som inte träffat dessa killar, så är det dem som jag glatt skulle låta sitta barnvakt till min barnabarn.

Over and out/Mamselamsen, som absolut måste tvätta fötterna nu. *håller för näsan*

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Inte så mycket punkare? *host*
Vad menar hon med detta? Det sitter väl ändå i hjärtat! :P
Men visst får jag väl hålla med om att vi är söta haha!

Du gjorde nog fel med valiumen, du skulle dragit i dig ett gäng starköl istället. Då kommer man i stämning! =)

2:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Shiiiit.... duger det med Sangria? :-D

7:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Helst en flaska Kir eller solbacka körsbärsvin. Då låter det bäst :)

10:19 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka