.

Mamselamsen

lördag, november 05, 2005

Mitt liv som Ebba von G!

Här har man smörgåsbord varje dag. Inte illa...inte illa..
Mitt smörgåsbord liten
Min toa med nån grej bredvid, som matte kallar för klösbräda. Skittrist!
Toa liten
Min absolut bästa sovplats. Längst inne i mattes garderob.
Bästa sovplatsen
Min bästa leksak! Det är så härligt att knipsa blad för blad... slänga dom på golvet och sen jaga dom runt lägenheten.
Leksak2 liten
Bästa klösbrädan nånsin. Pälsen flyger så härligt omkring. Och matte fattar inte ett dyft, varför schackspelet under, alltid är lurvigt.
Klösbräda liten
Men ibland kan det bara bli för mycket och jag går "bananas"
Banankatt liten
Fast på det stora hela är de rätt juste att låta dom bo hos mig.
Ebba slutkörd liten

Lover and mjau/Ebba, den RIKTIGA divan.

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

älghuvud som klösbräda? din katt är inte billig i drift..hehe

12:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag vet! Det är hon som bestämmer här.

12:20 em  
Blogger PGW tycker...

Jag tycker det verkar bra iofs, älghuvuden kan man ju inte ha hemma ... väl ..? Bara kissen inte tar skada av det, var det inte Gagga som sa nåt om arsenik i de där uppstoppade prylarna?

12:24 em  
Blogger Humlan tycker...

Men akta dig för tvättkorgen idag när matte ska tvätta, då kan du hamna i blöt karusell och av den mår man inte bra...

12:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag håller mig undan tvättkorgen... den luktar illa!

12:35 em  
Blogger anna tycker...

Jag trodde du slängde älghuvudet när ni flyttade......eller, just det, du skulle ju ha det på toaletten!

1:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, ordet slänga är bannlyst här... av min make! =)

2:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Prrrrrrrr* :))

5:22 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka