.

Mamselamsen

lördag, november 05, 2005

Underbara sovmorgon!

Vaknade lite lojt av att Stephan satte på kaffet och doften spred sig in i mitt rum. Ahh... kan det bli bättre? Jo det kan det. Jag satte på Stieg Larsson.... han är så himla spännande nu, när jag kommit till nionde CD-skivan. Boken "Män som hatar kvinnor" kan varmt rekommenderas.

Jag har faktiskt inte kommit längre än till nionde CD-skivan på två veckor, eftersom jag sätter på boken vid sänggående och somnar på två "röda" sekunder. En CD-bok i månaden för 199 kr, det är vad jag kallar att få valuta för pengarna.

Min näste "älskare" ligger redan och väntar i köket. Åke Edwardson med boken "Rum nummer 10". Jag ser verkligen fram mot den, då det är Torsten Wahlund som läser. INGEN kan läsa högt som han.

Nä, nu ska jag ta min kaffekopp och gå över till Stephan, som sitter vid andra datorn och tar ut V75. Vi ska ju bli mångmiljonärer idag..... också! =)

Over and out/Mamselamsen, lite så där allmänt nöjd och loj.


Kollar lite på reklamen upptill. Den handlar om graviditeter. Nu ÄR dom väl lite fel ute. För tusan, jag är ju 52! =)

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Vilket sammanträffande. Just nu hör jag hur te-vattnet puttrar i köket där maken fixar frukost efter sovmorgonen.
Jag ska lägga mig i sängen igen och fortsätta läsa boken Jukebox av Åke Edwardsson som jag började på igår och nästa bok som väntar är Stieg Larssons Män som hatar kvinnor.
Chadie
http://chadie.typepad.com/chadie/

10:13 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

matte! Röker lojt? Inte en chans! Går ut och röker och i det här vädret, står man inte så himla lojt på balkongen. Så här års, handlar med mer om : "Mesta möjliga nikotin, på kortast möjliga tid"

10:44 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har precis läst Rum nr 10.
Bra faktiskt

10:53 fm  
Anonymous Anonym tycker...

men vad är det för reklam alla talar om...ser bara en rad med googlesaker...inget alls om gravida......är jag blind????

11:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

längtar hem... lite, vill med lyssna på böcker o bli uppassad med kaffe, men snart, snart är det ju jul, och då kommer jag hem.. och stökar till i köket. :)

11:29 fm  
Blogger Humlan tycker...

Alex! Då ser du lika lite som jag! Jag vet inte varför vi är mobbade...

11:33 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jessica! Kan knappt vänta tills du och Camilla kommer hem och stökar till! *pussar*

Det är bara en rad med länkar.

11:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka