.

Mamselamsen

måndag, oktober 10, 2005

Oj oj oj, vad ska "Fröken" säga i morgon?

Skulle ha skrivit ut ett par sidor från Internet om Irishadar. Men nu ligger deras server nere... IGEN! Så jag kan inte hålla mitt stooooora föredrag (4 minuter) om det företaget och deras rekryteringsprocess. Jag får nog kvarsittning, eller så blir det skamvrån och "dumstrut".

I morgon eftermiddag har Aktivitetsgruppen stora planer. Vi ska aktiveras!!! Det gör vi genom att alla samlas på Sandberg café och fikar. Vi ska träna oss i att vara sociala. Sådana aktiviteter gillar jag. Fika, snacka skit och få betalt under tiden.

Men först...skamvrån!

Over and out/Mamselamsen, som nu fått alla hemliga papper jag pratade om igår. =)

5 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Är det du syrran?

9:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är nästan som föräldragruppen! Vad säger BVC-sköterskan om vi fikar istället för att promenera...

10:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du menar inte att du skyller på internet att inte läxan blir gjord? Du lär bli straffad med både dumstrut, utan kaffe o bulle, fula stövlar o kratta Nybbans kommunala rabatter, utan betalning, tror jag!

4:09 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rita! Nu blir jag riktigt rädd.

7:18 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hmmm...*betvivlar*

3:43 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka