.

Mamselamsen

tisdag, februari 02, 2010

Jupp, av olika anledningar kommer jag tillbaka...

... för jag gör ju inget utan baktanke... *ler i mjugg*

Mycket... kanske på gång här... typ flytt... och det är ju här, på denna bloggen som jag har länkar till höger och vänster, inlagda i min HTML... som en av mina älskade döttrar har fixat. Fast en sak undrar jag om jag inte skulle ändra här på bloggen. Alla läppstift och grejor i min header. Känns inte så himla aktuellt längre... nu när jag har blivit en "biatch".

Vad har hänt på den andra bloggen? Inte så mycket. Jag har spytt etter över det mesta... typ Saab, Klimatförändringen.... och Nybro.

Men annars... inget särskilt.

Status just nu. Det verkar som om Gudrun har gjort en reunion... vår metallvimpel på taket i tornet gnisslar betänkligt, vilket betyder att det blåser f*n.

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Anonymous Mia tycker...

Ja! Kom tillbaka! :)

9:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

JA... en stund iallafall.

9:18 em  
Blogger gila tycker...

Det får väl bli ett par präktiga systerskor och en rejäl handväska med schvung i istället för läppstift:-)

9:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gila: Måste fundera. :-)

10:02 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka