.

Mamselamsen

måndag, december 28, 2009

Nytt år... nya grejor.

Jag har tänkt länge på det... som så många gånger förut. Sluta blogga!

Under sex år har jag skrivit en officiell dagbok... här och på Lunarstorm (Lunarstorm, för att hålla kontakten med ungarna som då var spridda över världen.) Men det känns som om det är nog nu... jag vill inte vara bloggare längre... inte här iallafall... och ärligt talat, denna bloggen har varit rätt oinspirerad det sista året.

Men jag kommer att finnas på Facebook. Vill någon mot all förmodan följa mig där... sök på Birgitta Gervide... och jag ansluter dig.

2010 kommer att bli det bästa året någonsin... precis som 2009 blev. Detta året har varit ett år med mycket roliga saker... men också ett år med oro och problem. Oro och problem som löste sig på ett förunderligt sätt... och som gav mig mycket insikter och kunskaper... bl.a. om mig själv. Ja, 2009 var ett riktigt bra år.

2010 kommer att bli ännu bättre. Hur, vet jag inte... det får ödet/Gud/slumpen avgöra. Men bra kommer det att bli... var så säker... och jag är så tacksam för allt jag har och allt som finns omkring mig.
Tacksamhet
Redan nu, vet vi att det väntar riktigt spännande saker på andra sidan Nyår... och hur de slutar, har vi inte en aning om.

Så... om någon vill få en glimt av vad som händer... finns jag som sagt på Facebook.

Over and out/Mamselamsen

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hej Mamselamsen! Jag är en tjej på 40+ som läst din blogg länge, men som nästan aldrig kommenterat. Skäms på mej. Jag följer dej gärna på facebook om jag får. Hälsningar Susanne Larsson Skellefteå

12:20 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Välkommen... du är redan bekräftad.

/Mamselamsen

12:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tack o bock/ Susanne

2:25 em  
Anonymous Gerd Eriksson tycker...

Jag vill också hänga på till Facebook!

8:12 em  
Blogger Thérèse tycker...

Jag tillhör dom som läst bloggen men varit dålig på att kommentera , hänger gärna med på facebook om jag får

2:01 fm  
Blogger dyermaker tycker...

Jag har ansökt om din vänskap på Fejan! ;)
Kommer att sakna dina betraktelser här, men är det dags att gå vidare så är det!

8:57 fm  
Anonymous Cecilia tycker...

Hej! Jag har följt din blogg i flera år. Kommer definitivt följa dig på facebook om jag får. :) Mvh, Cecilia

10:16 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Välkomna... flera har jag bekräftat idag

10:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hejdå! Lycka till med nya projekten! Anna-Karin

3:05 em  
Anonymous alvh tycker...

Ah lär nog få abstinens om jag inte får haka med vidare, lägger in en förfrågan på fejjan:)

8:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

10:47 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Oj, nu dyker de upp... alla de där som smyger tyst och försynt...

I dag fick jag mail från en som känner en som läser min blogg dagligen utan att någonsin ha sagt ett pip... Visst undrar jag över de där ca 100 som aldrig skriver nåt...

Jag kanske ska göra en mamselamsen och få veta vilka de är?

11:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

:-)

12:41 em  
Blogger G.E-Online tycker...

Hej, vad tråkigt att du slutar blogga. Detta har varit en bra blogg. Tack för den här tiden.

12:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka