.

Mamselamsen

lördag, december 19, 2009

Nu har jag suttit med min gamla linjal och mätt.

Det perfekta plytet ska ha 46% av måttet mellan ögonen (mätt från iris) i förhållande till bredden på ansiktet... och avståndet mellan ögon och mun ska vara 36% av längden på ansiktet. Då har man alltså det perfekta utseendet.

Jag har 46,7% och 34,9% . Inte illa... inte illa.... jag är i princip perfekt.

Så det är alltså Jessica Alba...
A
Faksimil fr. Aftonbladet

... och jag!
Glad
Perfekta.... liksom.

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger dyermaker tycker...

Men... exakt! :D

12:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Haha.... jag veeet!

12:48 em  
Anonymous Jenny tycker...

Måste bara berätta att jag drömde om er i natt.

Jag skulle göra julgodis och behövde päronlikör. Eftersom jag inte hade det hemma (har för övrigt aldrig haft det hemma) så cyklade jag till er för att låna. Stephan följde med mig ut, hämtade sin cykel och sen cyklade vi tillsammans till er spritgömma i Joelskogen. Sen fick jag med mig en flaska likör hem.

God jul på er och ta det lugnt med päronlikören =)

5:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jenny: Har inte alla en spritgömma i Joelskogen... under stubbar och så?

Päronlikör? Kan det vara gott?

God Jul på Er också.

6:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka