.

Mamselamsen

torsdag, oktober 15, 2009

Hela bröllopsgänget!

Hela gänget
Det har kommit upp ännu fler bilder på bröllopfotografens sida. Nån som kan missa mig? Nä... för såklart står jag i mitten... med värsta fotoleendet. Haha...

Och som vanligt en fullänk.

http://www.jakobgranqvist.com/blog/wedding/wedding-jessica-karl-part-2/

Jag kan bara säga en sak... den fotografen var en fullträff. Inte nog med att han förevigade deras bröllopsdag på ett alldeles fenomenalt sätt... han var oerhört prisvärd också.... och var väldigt trevlig och snygg. Jupp, gamla käringar ser sånt.

Nu sitter jag här vid Stephans dator... jag avskyr hans hårda tangentbord... och väntar på att vår nya router ska komma... och bli inkopplad. Jag vill ha min dator!

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Anonymous Anna-Karin tycker...

Vilken fin bild! Men de där två figurerna i vinterjackor bakom er, fattade inte de att det var fotografering på gång och flyttade sig? :)

4:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

M y c k e t stiligt:-)

Sån tur ni hade med fotografen (du har väl läst om den misslyckade fotografen i England? - stod häromdagen på nätet).......men var på bilden finns Pappselapsen och Millan?

4:29 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Anna_karin: Ärligt talat tror jag inte att de var medvetna om särskilt mycket. :-)

Anonym: Har läst och sett bilder. Pappselapsen står precis bakom mig... och Camilla lite till vänster... turkos klänning.

4:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Opps.... det var jag som skrv... fast med en annan inloggning.

4:59 em  
Anonymous T ss tycker...

Klona bort de jäklarna i vinterjackor!
/T ss

10:18 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka