.

Mamselamsen

tisdag, december 23, 2008

Nu är det jul!

Maten är klar och alla julgrytlapparna är upphängda!
Julgrytlappar
Sista julklappen kom med posten idag.... jädrans tur! Granen är på plats... inte klädd... för det får man inte göra förrän det är mörkt.

Nu ska vi gå ut och kolla in alla stressade människor som ilar hit och dit... och som gnäller över alla gigantiskt långa köer... och vi.... vi ska bara titta.

Nu bloggar jag inte mer idag, för ärligt talat.... Camilla gör det så mycket bättre. Gå dit!

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Det var en himla massa julgrytlappar, själv har jag bara två (men dom är hängde jag upp i går).

3:13 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Ett sånt där gäng med fina grytlappar skulle jag behöva. Tror jag får ta och sy några nya.

God Jul önskar jag dig och din familj.

10:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Läser din blogg,varje dag. Nu önskar jag dig en GOD JUL,med grytlappar o allt :)

2:22 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Jag undrar var alla våra kommer ifrån.... vi har ingen aning.

LG: God Jul på dig också.

Anonym: Tack det samma. Looooovar... vi ska umgås med grytlapparna hela dagen.

9:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka