.

Mamselamsen

tisdag, september 30, 2008

Födelsedag imorgon.

Och Stephan har bett på sina bara knän om att få slippa få tårta till frukost. Så vi frångår väl den Gervidska/Karlquistiska traditionen i år då.

Mycket fixande och trixande har det varit med presenter och kort... lite beroende på att Jessica blev inlåst på jobbet i flera timmar och kunde inte komma till posten. Men det löste sig. :-)

Av mig får Stephan något som han nästan har mani på. Jag vet att han inte läser här, så jag kan skriva det. Han får ännu ett par seglardojjor... jag tror han har fem par i olika "modejanger".... sommar, vår, vinter... och nu ett par nya höstiga.

Blir han glad, så blir jag glad.

Nä, nu ska jag fortsätta titta på "Främmande fågel".

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

MEN, stackars Jessica!!

Det är klart att födelsedags"barnet" ska få bestämma på sin dag. Så det är väl bara att låta honom få den frukost som han vill ha...

9:37 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Humlan: I så fall blir det ingen frukost alls.

/Mamselamsen

11:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Har du inte köpt såna här?
:-D

http://shop.crocs.com/pc-18-4-islander.aspx?reqid=18&reqProdTypeId=41p&subsectionname=footwear&section=products

/Kojja

7:38 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Det låter ju spännande, han blir säkert glad. Har en fin dag! / ela

8:14 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

KOJJA! ALDRIG! :-)

Med färg och ljus: Japp.... fast han anar nog.

12:13 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka