.

Mamselamsen

lördag, augusti 30, 2008

Det där med räknare, det är "skojsigt" det.

Jag har den sista veckan sett att det är rätt spännande företag inne och läser hos mig... nä, jag tänker inte avslöja vilka Ni är... men smickrande är det. :-)

Men nu är det så att min blogg egentligen inte är den intressanta... jag bara pladdrar.. juh. Kolla istället på tjejernas sidor.
Jessica o Camilla
Ni hittar länkarna till deras sidor till höger... en bit upp. --->

Over and out/Mamselamsen, som nu ska på med lite kläder.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Vad kul. Tror det är första gången jag ser en bild på Jessica. Lika söta båda två.

Apropå det... tecken på att man överdoserat Mamselamsens blogg: Man drömmer att man går förbi Camilla i vimlet på stan! LOL!

11:33 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Camilla vimlar ALLTID på stan!!

*ler*

12:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Haha...

Visst har jag vackra barn? OERHÖRT lika sin mor. :-)

1:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

mer naket - flämt ;) try to speed up whit böna.... ha ha

1:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka