.

Mamselamsen

tisdag, juli 29, 2008

Roligt och skrämmande.

Jag sitter ju här och fixar och trixar med en massa sjukdomar... Ni vet, de som ska flyttas från en portal till en annan.

Jag läser och jag funderar och fler än en gång har jag rusat in till Stephan och berättat för honom vilka dödliga sjukdomar han har... han uppvisar alla symptom.

Nu sist var det Fågelinfluensan. Jag får vara glad om han överlever dagen.

Snart börjar jag på G.... då får se hur det går med gravid och Gula febern.

Dock kan jag berätta att han inte uppvisar några som helst symptom på förstoppning.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Om Stephan är gravid blir jag lite orolig.

4:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tror inte att han var det, trots att han mådde lite smått illa.

Kan bero på kaffet... tre muggar.

9:53 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka