.

Mamselamsen

tisdag, september 12, 2006

Jag medger!

Jag är inte så himla motståndskraftig som jag ibland utger mig för att vara.

Jag har gått på TV-reklam!
Mascara liten
I förra vecka inköptes mascaran som "magnifies at the base of lashes+lengthens to the extreme".

Helt riktigt.... ögonfransarna blev skitlånga, skitsnabbt. Kruxet var att ögonfransarna klibbade ihop, så när jag målat mig klart hade jag tre gigantiska ögonfransar på varje öga. En ögonfransklump pekade rakt framåt och de andra två ögonfransklumparna åt sidorna.

Snacka om "spindelben"! En spindel som delat upp benen mellan båda mina ögon och ändå fått behålla två.

När fasen ska jag lära mig att alltid hålla mig till Max Factors "2000 calorie".

Over and out/Mamselamsen, som samlar på hög tills ungarna kommer hem... då blir det utdelning av alla dumma köp jag gjort.

6 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Jamen, man måste väl prova...
(säger hon med lådorna fulla!) ;D

7:09 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Varfor inte tva lager av svart? Istallet for ett vitt och ett svart?

7:23 em  
Blogger Veronika tycker...

Jag gillar också 2000 calorie mascaran. Ibland köper jag nån annan för att prova, och blir alltid besviken. Hoppas jag lärt mig snart.

9:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tre gigantiska ögonfransar...hahaha.
Nej, Max Factor is teh shit, som Tonåringen säger.

9:10 em  
Blogger Ullton tycker...

2000 calorie is the shit! jag har provat allt annat, men den är och förblir outstanding!

10:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp....is the shit! :-D

10:14 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka