.

Mamselamsen

tisdag, juni 24, 2008

Det låg ett paket i brevlådan idag.

Ingen adressat... ingen avsändare... inget frimärke.... bara ett paket från JC. Spännande!
JC1
Hm..... vem kan det vara ifrån?

Jag lossar tejpen under andakt.... det är ju liksom inte varje dag jag får paket från någon anonym.
JC2
Ahhh.... leopardmönstrat. Det gillar jag!

Tack du anonyme, jag har nog aldrig känt mig så kopiöst och kolossalt glamorös i hela mitt liv! :-)
JC4

Och storlek small! Man tackar... man tackar! En enorm komplimang, i och med att jag egentligen är en large. :-)

Fast på något vis känns det som att denna presenten har något att göra med det här inlägget .

Over and out/Mamselamsen, fnissar hejdlöst i spräckliga ben.

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

S N Y G G T!!!!!

9:50 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anonym: Var det du som smög ner detta paket i min brevlåda?

11:18 fm  
Anonymous Anonym tycker...

är du en L?!?! inte blibit kvitt ditt utseende ännu?..

11:48 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anonym: ????

1:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Och jag som trodde du såg mig när jag smög in och ut genom porten =)

När jag såg dom på JC var jag bara tvungen att köpa dom, dels för att dom var tights och dels för leopardmönstret såklart!

BTW vill ni gå på artistens sommarkväll i kväll. Jag har 2 fribiljetter. Lite sent men ni kanske hinner... börjar om 1,5 timme.

/Jenny

5:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag ANADE att det var du! :-D Tack... som fan!

Tyvärr är klockan redan sju... så det hinns inte.

7:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Var så god! Det stod liksom Mamsan på dom om du förstår vad jag menar =)

Ni missade inget i kväll, var rätt trist på Qvarnaslät. Blev av med biljetterna i kön...

/Jenny

9:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Haha....

12:58 em  
Blogger Béatrice Karjalainen tycker...

*asg* när jag var i Ayia Napa i förrförra veckan så såg jag en leopardmönstrad dress och det första som dök upp i skallen var -Man kanske skulle skicka dem till Mamselamsen, men hmm vilken storlek ha hon och vilken adress, "Mamselamsen i Nybban" funkar nog inte...

6:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Beatrice: Faktum är jag jag tror det funkar.... har funkat förr i alla fall. :-D

11:53 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka